تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

آمرزش

آقا تو که تو تاکسی یادت افتاده با صدای بلند برای آمرزش گناهانت ذکر بگی فکر نمی کنی بغل دستیت بیماری اعصاب داشته باشه بزنه مادرت رو با پدرش  وصلت بده که کلن آمرزیده بشی؟؟؟

آرزوهای بزرگ

وقتی بچه بودم و سریال آرزوهای بزرگ را تماشا می کردم همیشه رفتار خانم هویشام برام عجیب بود...

از خودم می پرسیدم مگه می شه کسی از نور آفتاب متنفر باشه؟؟؟

مگه می شه کسی انقدر تنفر تو وجودش باشه که یک دختر (استلا) را فقط برای انتقام  بزرگ کنه؟؟؟

و کلی سوالای دیگه که اون وقتها نمی تونستم جوابی براشون داشته باشم.

اما حالا گاهی (بخوانید همیشه) دلم می خواد از همه بشریت با تمام وسوسه ایی که داره مثل خانم هویشام فرار کنم.

وقتی یادم میاد کوزت که اون موقع ها بدبخت ترین دختر دنیا بود فقط دلش یه عروسک می خواست و اون رو هم ژان والژان براش خرید؛ از خودم می پرسم اگر کوزت امروز اینجا بود چه حسی داشت؟؟؟

اگر خانم هویشام اینجا بود چی؟؟؟


دیه و مقایسه شتر و انسان

می گویند دیه هر نفر معادل ۱۰۰ شتر می باشد.

می گویند اگر آن نفر شتر باشد، نه ببخشید زن باشد دیه او معادل ۵۰ شتر می باشد.

می گویم چه ربطی دارد شتر به آدم.

چه ربطی دارد به قول بعضی هااااااا اشرف مخلوقات به شتر بدبخت بیابان گرد!!!!!!!!!!!!!!!

و سوالاتی دارم که اگر کسی پاسخش رو بدونه خوشحال می شم:

راستی این صد نفر شتر باید نر باشند یا ماده؟

اگر شترها ماده باشند باید ۲۰۰ شتر دیه پرداخت شود یا نه؟

آیاصد شتر ماده و ۵۰ شتر نر  معادل یک زن می باشد یا نمی باشد؟

آیا خاک تو سر این قانون نمی باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عاشق که شدم

عاشق که شدم

دنیا یه بادکنک بزرگ قرمز شد و هوا رفت

آنقدر بالا و بالاتر رفت

که به خورشید چسبید و ترکید

حالا مواظبم دفعه بعد که عاشق شدم

یه نخ به سر دنیا ببندم

که خیلی بالا نره

می ترسم این بار هم یا گمش کنم

یا بترکه!


فرانک ژاکوبز (فالکو)

هدیه سال نو

خدایا

برای سال نو ازت شیرینی می خوام...

با یه لباس قشنگ

یه عروسک گنده

و اگه ممکنه - یه ذره عشق-

حتی اگه فقط یه ذره کوچولو مونده باشه!!!

عیدانه

سال نو مبارک