تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

پیش عیدانه ۲

دو سه روز دیگه تا شروع سال جدید باقی مونده و با وجود این که فاصله سال کهنه و جدید فقط چند ساعت هست همه ما منتظر تحقق پیدا کردن همه آرزوهامون تو سال جدید هستیم مثل یه معجزه.

برنامه های خیلی خوبی برای سال جدید دارم که امیدوارم هر چه سریعتر عملی بشن و البته مهمترین اونها اینه که شرایطم را برای شاد بودن مهیا کنم.

یه مسافرت توپ هم در پیش دارم.

 سال نو را پیشاپیش به همه دوستان و دشمنان داخلی و خارجی از جمله خودم و شما تبریک می گم.

پیش عیدانه ۱

وقتی از پنجره محل کارم این همه آدم رو در حال جنب و جوش و آماده شدن برای سال جدید می بینم حس زندگی دوباره در من زنده می شه، همه بدون توجه به مشکلات ریز و درشتی که دارن و علیرغم تمام دلشکستگی ها و دلتنگی هاشون بدون توجه به همه چیزهای بدی که در پس زمینه زندگیشون وجود داره گاهی با لبخند و گاهی با آه توی کوچه و بازار دیده می شن، من امید رو تو وجود تک تک این آدمها می بینم و چقدر خوشحالم که سال نو از راه می رسه ... مبارکه