تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

اکستاویا

کسی می دونه چرا وزارت بهداشت دستور داده پد الکل مخصوص تزریق داروی اکستاویا را از بسته های دارو بدزدند ؟؟؟

الف: برای سفید کردن دندان های خانم دکتر وحید دستجردی

ب: برای پاک کردن گندهای وزارت بهداشت 

ج: برای خنده

د: همه گزینه ها

ه: هیچکدام

نظرات 10 + ارسال نظر
نیما آزاد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

پد الکل مخصوص تزریق داروی اکستاویا
این که الان گفتی یعنی چه؟

داروی اکستاویا داروی حمایتی برای بیماری MS هست
و پد الکل هم برای ضد عفونی محل تزریق استفاده می شه
البته گویا قبلن استفاده می شده ....

نیما آزاد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

راستی تو بودی که میترسیدی رشته تون از رشته های دانشگاهی حذف بشه؟
حالا چی شد؟
حذف شدین یا رفتین واسه ی پلی آف؟

نه من از هیچ چیزی نمی ترسم حتی از سوسک ...

منا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://mosaferkocholo.niniweblog.com/

سلام تابا جون
پس بگو این مدتی که نبودندت!داشتی دنبال این پدا میگشتی !!!!
به نظر من گزینه 1 صحیح میباشد!البته فکر نکنم که تاثیر آنچنانی داشته باشه ها!

من هم موافقم که تاثیری نداره

شبها یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

گزینه د
ممکنه به امواج بیداری اسلامی مربوط باشه

یه آشنا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ http://beman.parsiblog.com

تابا ممنون که من رو می خونی...من هم بعد از مدتها اومدم اینجا اما در کمال تعجب با همون نوشته ی قبل مواجه می شم...الان چرا تابا فاصله ی نوشته هات از ماه هم زیادتر شده؟

اینجا هم متروکه شده مثل دلم ... مثل زندگی ام
ولی خوشحالم که این یادداشت را برام به یادگار گذاشتی
به هر حال به من سر بزنی یا نه من همیشه می خونمت ...

دلقک یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.aclownbeliefs.blogfa.com

برای پاک کردن خیلی چیزا به این احتیاج دارن...ولی هر چیزی پاک شدنی نیست.../

نه دلقک من بعضی ها هستن وجدانشون را هم پاک کردن. آب هم از آب تکون نخورده ...

شاهین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.shahinrahimi.blogfa.com

گزینه پ!

میرزا قلیدون سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://qoleydoon.blogspot.com

گزینه غ: به خاطر خارش یک جای برادران مسئول لابد!

این هم گزینه معقولی به نظر می رسه ...

ماندانا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

گزینه ه
دستور شرکت سازندش بوده بخاطر نوع الکلش، در همه کشورهای جهان برداشته شده از داخل بسته ها
می تونید تحقیق کنید.

سلام
می شه منبع تحقیق را معرفی کنید؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام. الان که دیگه اکستاویا گیر نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد