تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

دو کلمه چرت و پرت

همینطوری که آروم آروم دستا و پاهام کم حس تر می شن و انجام کارهای روزمره برام سخت می شه ترس هم تمام وجودم را پر می کنه  

دیگه شلوغی خیابونا را نمی بینم  

دیگه دلم نمی خواد برم خرید عید  

دیگه نمی خوام با دوست قدیمیم یه قرار شام بزارم    

حتی ابراز علاقه اون نابغه کوچولو هم خوشحالم نمی کنه  

اصلن هیچ چی نمی خوام  

فقط می خوام سالم باشم 

همین ...

نظرات 10 + ارسال نظر
بیدل جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام بر تابای عزیز.
ان شاءالله که هر چه زودتر خوب خوب میشی.
برای سلامتیت دعا میکنیم.
خودتم دعا کن همیشه.
بعد از هر نماز برای سلامتیت دعا کن.
میدونی که دعا نقش زیادی تو زندگی داره. پس فراموش نکن.

سلام بیدل مهربون
تو همیشه دوست خوبی بودی و هستی
چشم یادم نمی ره ...

هانی جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.jouan.blogfa.com

امیدوارم هرچه زودتر خوب شی !!!
روحیه ی بالا اصولا کمک میکنه به مقابله با همه چی حتی بیماری !!!!

سلام هانی جون نبودی ؟؟؟؟
چطوری ؟؟؟

هانی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.jouan.blogfa.com

مرسی فدات شم ! هستم اما درگیر ! امتحانم وسط اردیبهشته و من هنوز آماده نیستم ،آیندم هم به این امتحان وابستس!واسه همین مغزم جوابم کرده و نمی تونم وبلاگ بنویسم ! اما همیشه به وبلاگ تابا جونم سر میزنم
عزیزکم خوب باش که خوب بودنت آرزوی قلبیمه !امیدوارم هیچ وقت احساس کسالت نکنی!

می دونم امتحانات رو عالی می گذرونی
خوشحالم بهم سر می زنی
مرسی

حریر شیشه ای یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://harirestan.blogfa.com

سلام تابای عزیز
من نمی دونم مشکلت چیه
اما از معجزات خدا غافل نباشیم
اون اگر بخواد و اراده کنه برگ از درخت نمیوفته
برات آرزوی سلامتی با دلی شاد دارم

سلام عزیزم
مرسی
امیدوارم تو هم شاد باشی ...

شبها یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

شلوغی خیابونا رو نبینی
خرید عید نری
قرار شام نزاری...
خوستن ها و نخواستن ها قدم برداشتن و برنداشتن... همه را خودت انتخاب میکنی
ممکن است دنیای جدید را تو انتخاب نکنی اما جای جدیدت را خودت باید پیدا کنی تابا جان.

چرا نمی تونم دنیای جدیدم را خودم انتخاب کنم ؟؟؟؟

سیگاری دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ http://30gari.blogsky.com

امیدوارم که روحیه فولادی داشته باشی ٫ تا بتونی این بیماری رو که مستقیما تحت تاثیر اعصاب باشه رو شکست بدی....

ام اس ٫ سرطان و ... فقط با روحیه قوی شکست پذیره...
پس برو بیرون ٫ برو خرید عید!!!
شام برو بیرون ٫ بگو ٫ بخند ٫ انرژیت رو تخلیه کن تا بتونی شکست بدی....

روحیه ٫ روحیه ٫ روحیه و باز هم روحیت رو باید قوی کنی.

تو می تونی رفیق!

مرسی...

دون ژوان دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

سلامت باشی.

مرسی

حریر شیشه ای پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://harirestan.blogfa.com

سلام تابای عزیز
بهتر شدی؟
ازت بی خبرم و کمی نگران
اومدی یه خبری از خودت بهم بده
بدرود

سلام حریر عزیزم
حالم خوبه ...

حریر جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://harirestan.blogfa.com/

تابا می کشمت
قبل از اینکه بیایی برام کامنت بزاری من تو وبلاگت بودم
کلی پشت سرت غر غر کردم که چرا ازت خبری نیست
بعد یکهو دیدم کامنت گذاشتی برام
تو نمی گی با این پستی که میایی میزاری بعدشم می ری حاجی حاجی مکه پشت سرتم نگاه نمی کنی منو نگران می کنی؟؟؟
خوشحالم که حالت خوبه و برام از خودت نوشتی
سال خوبی رو برات آرزو می کنم

ببخشید
واقعن حق داری منو بکشی
قول می دم دیگه از این کارها نکنم ...
من هم سال بسیار خوبی برات آرزو می کنم
بوس بوس

هاشور یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام تابا. از همون بالافرت و فرت و فرت خوندم تا رسیدم به اینجا. شاید نوشتن از مریضیت ناراحتت کنه ولی بدون اینو یه مریض دیگه مینویسه و کلمه به کلمه این نوشته های ساده رو از عمق وجودش احساس کرده.
فکر می کنم مشکلت اختلالی باشه که بهش میگن مولتیپل اسکلروزیس. منم یکی از آشناهای خیلی نزدیکم همین مشکل رو داره و وقتی از ته دل حوصله اش سر جاشه و غعصه نمیخوره و غذاشم مناسبه خیلی راحت زندگی میکنه. ضمنا اون آخر هر شب سعی میکنه یه کاری انجام بده که خستگی عصبی روزانه اش بخلیه شه بعد میخوابه.
تابا برای همه مون از ته دلم دعا کردم مریض نباشیم.

سلام
بله در مورد مشکلم درست حدس زدی و مرسی که درکم می کنی ...
من هم همیشه برای سلامتی همه دعا می کنم و امیدوارم خدا قبول کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد