تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

ربیف

امروز  رفتم آمپول ربیف بخرم *، دوباره با دیدن وضع بیمارها و البته خودم حسابی اعصابم به هم ریخت همه اش فکر می کنم دارن بهم زور می گن و منو از حق طبیعیم محروم می کنن. 

علتش هم اینه که در راستای پیشرفتهای اخیر در همه امور و البته علم داروسازی ما در  تولید بسیاری داروها خودکفا شده ایم، در ادامه بهای داروهای خارجی به یکباره زیاد شد و در مقابل نمونه های ایرانی با بهای بسیار کمتر وارد بازار شد در نتیجه همه به داروی ارزان تر رو آوردند و حق انتخاب مالیده شد... 

از خودم می پرسم وقتی کیفیت داروهای خارجی و ایرانی یکی هست چرا قیمت فرق داره؟؟؟ 

خیلی ها رو می شناسم که مجبورند از داروهای جدید استفاده کنند در حالی که خودشون می دونند بی فایده است.  

 دوست دارم از یک نفر بپرسم چراا؟؟؟ 

 در پایان تشکر می کنم از داروی مشابه ربیف که ارزان است و باعث شادی روح اجداد بیماران است

تشکر می کنم از  بیماری MS که باعث سرگرمی بسیاری از داروسازان است 

 تشکر می کنم از انجمن MS  

 و تشکر می کنم از خودم بخاطر خوش تیپی

 

* می گویند نوعی اینترفرون بتا است  که در کاهش سرعت رشد بیماری در بیماران MS مفید است

نظرات 5 + ارسال نظر
خانم بزرگ دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.majera.blogsky.com

به اینا باشه که داروی ایدز رو هم کشف کرده بودن نمی دونم چقدر قابل اعتماده داروهای ایرانی نظر خودت چیه؟

من اعتماد نمی کنم علت نوشتن این متن هم ناامیدی من از داروهای ایرانیه

بیدل دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.sonnat.blogsky.com

خداوندشفای عاجل عنایت کند به شما.

مرسی ... اگه بنده هاش شفا رو پس نگیرن

شیوا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

دعا میکنم همه سالم باشن
من تازه شروع به زدن رسیژن کردن دعا میکنم که بهم سازگار بشه شما هم دعا کنید

سلام
دعای خوبی بود و امیدوارم داروی خوبی انتخاب کرده باشی ...
این دارو انتخاب خودتون بود یا پزشک ؟؟؟

پرستو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

خارجی صد در صد بهتره!مریضای دکتر من همه خارجی استفاده میکنن و مشکلشون خیلی کمتره

مهری ولیان سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.mehribanoo.blogfa.com

سلام
امیدوارم همیشه خوش تیپ و با روحیه باشی دوست همدرد من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد