تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

تنهایی پر هیاهو

گاه نوشت های یک تابا

بازی

مرسی از اسپیدمان و سریر برای دعوت من به بازی 

قهوه:شیک و خوشمزه
غرور : همراه همیشگیم
مدرسه:جنگ بمباران 
دفتر مدیر: بقیه زودتر از من می رفتند
قرمه سبزی: غذا ی ممنوع
ریاضی:‌ فرار از کلاس
آهنگ: رقص
ماه رمضون: استاد شجریان
استخر: قورباخه
روزنامه : فراموش شده
آبگوشت: بهترین غذای دنیا
کودکی: خاطره و بازی

قزوین: خواستگار خواهرم

دروغ: بد
لیسانس:میکروبیولوژی
فوتبال: ایتالیا

قانون: سوال بی جواب
پرواز : سنجاقک

اشک: ازش بدم میاد

ازدواج: فکرش هم ناراحتم می کنه

وبلاگ:سرگرمی

مهتاب: زیبایی عریان
زندگی:یک شوخی که می شه کمی جدی گرفتش

عشق: تغییرات هورمونی
هلو: بهش حساسیت دارم

تحصیل: مدرک
خارج:سعی می کنم برم
خواب:بعضی وقتها آرزوشو دارم
پیتزا:اضافه وزن
 اینترنت:ارتباطات
سال 88:یه شروع تازه

کتاب:تنها و بهترین دوستم

کلم پلو:کازرون
تقلب:امتحان بیوشیمی
ایران:کشورم

فمینیسم: یه بازی سوخته

دریا:قدم زدن با تو
باران:خوشبختی
مادر:همیشه پناهم

نظرات 5 + ارسال نظر
سوته دلان شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://caffee-deltangi.blogsky.com

سلام تابا جون...
از نظرت راجع به مهتاب و پرواز و قانون و البتهههه قورمه سبزی
بی نهایت لذت بردم.....
و راجع تفسیر تو و بقیه از شعر به زودی تو کافه بحث میکنم

سلام
البته توی بحث شرکت می کنم
مرسی

سوته دلان شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://caffee-deltangi.blogsky.com

راستی تابا .. لینکوندمت!

سوته دلان سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ http://caffee-deltangi.blogsky.com

سلام تابا خانم....

امیدوارم هر چه زودتر قلمت از بی حوصلگی در بیاد...

مرسی از اینکه سر می زنی.....

تشکر لازم نیست... من هیچ وقت دوستام رو فراموش نمی کنم

انتروپوید سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://anthropoid-.blogfa.com/

ما هم چند هفته پیش تو وبلاگ قبلی این بازی رو انجام دادیم :)

جوابهات جالب بود ... حالا قرمه سبزی واقعا ممنوعه ی ؟؟؟
واسه من کلم پلو ممنوعه :دی


می لینکونمت :)

آره واقعن ممنوعه... بخورم حالم بد می شه

حسن حساس شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

با ازدواج موافقم !

خوبه
معلومه خیلی بچه مسئولی هستی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد